maandag 11 februari 2013

bloem voor wedstrijd van het haak paradijs

Voor een wedstrijd op het haakparadijs van clubs heb ik deze bloem gemaakt. Het was een erg leuk patroon om te maken.
In het patroon stond dat je een gewoon waxinelichtje erin kon zetten, maar dat vind ik toch eng bij garen, dus heb ik een lichtje op batterij gepakt. Hem er kaal inzettend vond ik niet zo leuk, dus heb ik hem bekleed met een haakwerkje in dezelfde kleur als de bloem. Zo valt hij helemaal niet op. Het haakwerkje rond het lichtje heb ik zelf uitgevogeld en dus niet van een patroon af.

Groetjes Renske





3 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een prachtige bloem zeg!
En inderdaad echt een waxine lichtje vind ik ook wat eng.
Maar je hebt het prima opgelost zo!
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de wedstrijd.
Succes!

Groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Deze bloem is gaaf! Het gele licht van het batterij-waxinelichtje past mooi bij de kleuren.

Anoniem zei

Deze bloem is gaaf! Het gele licht van het batterij-waxinelichtje past mooi bij de kleuren.