donderdag 8 augustus 2013

het zomertruitje update 11 Het truitje is AF!

Vanmiddag waren we lekker naar de dierentuin, en toen de jongens aan het spelen waren in de speeltuin kon ik even lekker haken. Ik heb de bloemetjes gehaakt voor op het truitje. Het ontwerp van de bloemetjes heb ik zelf bedacht. Ik had het patroon vergeten, en vond deze bloemetjes zo wel erg leuk erop.
Het resultaat van het truitje ben ik super blij mee. De fotos zijn niet zo heel super, maar dat komt omdat mijn zoontje die gemaakt heeft.

Groetjes Renske





4 opmerkingen:

kristel zei

Heel mooi geworden!

Unknown zei

Wat is je zomertruitje leuk geworden!!
Het geel kun je goed hebben. Leuk dat de bandjes ook naar de zijkanten kunnen zodat je egaal bruin kunt worden.
Mmmmm, ik zie iets aan je, of is het gezichtsbedrog?????

Marjan zei

Wat is het mooi geworden! Leuk die combinatie van twee kleuren roze met dat lichte groen. De bloemetjes maken het helemaal af. Veel plezier en nog veel mooie dagen gewenst waarin je het truitje kunt dragen!
Groetjes weer
Marjan

Lizette zei

Heel leuk truitje geworden! Groetjes