donderdag 21 november 2013

Patroontesten voor Vicarno: Bluebell muts update 3, Hij is af!

De muts van Vicarno ging super snel. In een paar dagen had ik hem helemaal af. En hij zit super lekker. Het boord kan ik plat dragen, of dubbel gevouwen. Als het heel koud is, kan hij dus mooi over mijn oren heen. Dat vind ik wel erg prettig.
Het patroon is wel voor gevorderden, maar als je de steek eenmaal goed doorhebt, is hij echt super leuk om te haken!
Ik gebruikte in totaal 3 bollen scheepjes isis, 100% katoen. Het haakt heel fijn vind ik, en het glimt een beetje, wat een extra mooi resultaat geeft.

Groetjes Renske
ps. de fotos zijn gemaakt door mijn zoontjes, dus ik sta er niet altijd helemaal op.











7 opmerkingen:

marmarel zei

Wat een leuke muts, hij staat je super!

Ingrid zei

Wat een leuke baret!
Hij staat je leuk!
En de foto's zijn prima hoor ;-)

Unknown zei

Wat zijn je jongens fotogeniek, vind ze echt goed gelukt en de muts staat je erg goed, maar dat kan ook niet anders in je favoriete kleuren.
Tjee, snel gedaan, toen ik bij je was had je alleen nog een proeflapje!!
Groetjes Patricia

Gera zei

Leuke muts! Laat de winter maar komen!
En je zonen mogen vaker foto's maken! Ze zijn leuk!!

Groetjes, Gera

Corina zei

leuk! en staat je goed!

Janna zei

Wat een leuke muts. Staat je hartstikke leuk.
En je zoon kan mooie foto's maken hoor. Enne... oefening baart kunst.

Fijn weekend

groetjes
Janna

vicarno's mama zei

Prachtig gemaakt je muts!