vrijdag 27 november 2015

Nieuw Patroon: KerstmanSter



Een poosje terug kwam Niels bij me met een hele mooie tekening waarop hij had geschreven : "kussen"
Zijn verzoek was om die mooie tekening te gaan haken, als een kussentje. Daar kon ik natuurlijk geen nee op zeggen, en ik ben aan de slag gegaan. Het kussen is inmiddels af, en ligt heerlijk bij Niels en het patroon is klaar en sinds net te koop in de webwinkel. Ik ben zelf weer erg blij met deze leuke ster.

http://www.renskecreatief.nl/11179832/patroon-kerstmanster

Ik gebruikte de volgende garens: Allemaal te krijgen in de wegschop
Rood: Phildar Coton 3 0050 Cerise (125 gram)
Geel: Phildar Coton 3 0063 citron (25 gram)
Groen: Phildar Coton 3 0043 pistache (20 gram)
Wit: Phildar Coton 3 0010 blanc (15 gram)


Groetjes Renske

1 opmerking:

Margaret zei

Wat goed dat je het kussenidee hebt gebruikt om een echt kussen te haken. Mooi voor de kerst.

Groetjes, Margaret