woensdag 30 december 2015

Temperatuur deken haken 2016 - Temperature blanket crochet De voorbereidingen

Wauw wat ben ik gisteren enorm verrast door alle enthousiaste reacties van iedereen. En een heel aantal mensen hebben aangegeven net zo'n deken te willen gaan maken.

Op pinterest heb ik een leuk bord gemaakt, allemaal rond de dekens:



https://www.pinterest.com/renskehoekzema/temperature-blanket-temperatuur-deken/










Omdat er zoveel leuke reacties gekomen zijn, heb ik op Facebook een groep aangemaakt, die specifiek gaat over de dekens:

https://www.facebook.com/groups/474825436041613/

De reacties daar zijn zo leuk, en op de eerste dag zijn er al meer dan 60 mensen lid geworden waarvan er een heel aantal ook aan de slag gaan met de dekens.

Ik hoop morgen of zaterdag mijn garen binnen te krijgen. Ik kijk er erg naar uit.

Vandaag ben ik eruit gekomen welke steek ik ga maken:


Ik ga iedere maand het patroon de andere kant op laten lopen, zodat je een erg leuk verloop gaat krijgen.

Een handige link om te kunnen zien wat de temperaturen afgelopen periode waren in de omgeving waar je woont is: https://weerstatistieken.nl
Hier kan je bekijken wat de temperaturen afgelopen jaar waren, handig als je een beetje wilt uitrekenen hoeveel toeren / grands / blokjes enz je van elke kleur kan verwachten nodig te hebben. Natuurlijk is er niks zo veranderlijk als het weer, dus zeker weet je het niet voor aankomend jaar.


Ik heb er zin in om mee aan de slag te gaan. Ik ben super benieuwd naar wat anderen gaan maken, en hoop dat allemaal te kunnen gaan volgen.

Groeten Renske

Geen opmerkingen: