zaterdag 30 april 2016

Maandbrief mei

Nieuwsbrief Hallo

De maand mei is alweer bijna aangebroken, tijd voor een nieuwe maandnieuwsbrief.

Nieuw in de maand mei:

Nu GEEN verzendkosten bij bestellingen boven de 40 euro! Voor Nederland, en GEEN verzendkosten boven de 75 euro bij bestellingen buiten Nederland.

http://www.renskecreatief.nl


Afgelopen maand zijn er weer een heel aantal nieuwe artikelen in de shop gekomen.

Oa leuke houten knoopjes met teksten in verschillende maten.



Houten knoopje Handmade 20 mm
NIEUW

De doosjes met veiligheidsoogjes zijn flink uitgebreid. Ik heb nu 10 verschillende varianten.
Doosje gevuld met 100 Veiligheidsoogjes in 5 kleuren 12mm
NIEUW25% KORTING

De wollcandy bollen gaan heel hard, en ik krijg met regelmaat nieuwe bollen binnen. Ik heb nu 5 verschillende lengtes standaard in het assortiment zitten.
WollCandy Unikat / unicat garen
WollCandy  Unikat / unicat garen


Ik heb besloten de weekaanbieding wegens succes nog een week te verlengen:

10% korting op alle sets met haaknaaldenhttp://www.renskecreatief.nl/c-331202/haaknaalden

Afgelopen maand hebben we geld ingezameld voor eht doel Smile for I-cell. We hebben ruim 50 euro opgehaald. Ik laat de artikelen nog een paar dagen in mijn shop staan en ook blijft de mogelijkheid om een donatie te doen nog een paar dagen mogelijk.

Groeten renske

Geen opmerkingen: