zaterdag 1 oktober 2016

Breiclub Mystery Blanket 2016, de voorbereidingen



Al lange tijd ben ik lid van breiclub.nl. Ik heb de vorderingen van iedereen gevolgd van de mystery blanket 2015 en toen de blanket van 2016 aangekondigd werd, dacht ik meteen, hieraan wil ik meedoen.
Ik ben gaan informeren, maar helaas, in veel bollen zit wol. En daar ben ik enorm allergisch voor. Ik ben contact gaan leggen met de eigenaar van breiclub.nl en na overleg mocht ik meedoen met mijn eigen garen.

Wat houd de mystery in?
Je besteld het pakket en de patronen komen in delen op de site te staan. (toegang tot de site krijg je alleen als je mee doet) Iedere maand komen er een serie patronen uit. en na 6 maanden heb je een hele deken.
Het was voor mij een heerlijke puzzeltocht om te kijken welke garens er zo dicht mogelijk bij de originele garens kwamen. Zowel kwa dikte maar ook kwa uiterlijk. Het was een zoektocht, maar het is me gelukt!
Alle deelnemers ontvingen ook een envelop met wat extra info, een zakje steekmarkeerders, een leren label en een pakje eucalan. (deze vind je ook in de shop)



Ik heb een serie nieuwe haaknaalden uit mn shop erbij gepakt: Haarnaalden set

Ik wacht nog heel even met het haken van deze deken, tot ik de scheepjes CAL deken af heb. Maar hier alvast de eerste fotos van mijn pakket.

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: