woensdag 19 oktober 2016

Nieuwe jas, wollcandy en catania erbij gezocht.


Vorige week kwam ik een super leuke site tegen met erg mooie kleding waar ik helemaal blij van werd.
Daar vond ik ook deze winterjas. Ik heb hem vandaag binnen gekregen. En wat ben ik er blij mee! Hij is heerlijk gevoerd met fleece, dus lekker zacht. De mouwen zijn extrea lang, wat fijn is voor mijn lange armen.
Natuurlijk moet daar een zelfgemaakte sjaal bij. Ik heb een bol wollcandy wasserfall erbij gekat en die past echt perfect! Daarbij een lekkere felle kleur catania katoen gezocht.
Nu nog een patroon zoeken voor de sjaal die ik ga maken.
Super leuk om wollcandy met garen te combineren. In dit geval catania katoen die er perfect bij past.

Winkel van de jas: https://www.ourfilosophie.com/

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: