zondag 1 oktober 2017

Mystery blanket 2017 gaat van start, de garens


Vandaag gaat dan eindelijk de mystery blanket 2017 van start van breiclub.nl 
Dit jaar had ik de eer om de deken te mogen testen. Ik heb de wolvrije variant getest.
Omdat alle garens nog omgezet moesten worden naar wolvrije garens (ivm mijn wolallergie) ben ik daar lekker mee aan de slag gegaan. Ook de breidekens zijn getest en heb ik helemaal omgezet naar wolvrije garens.
Ik heb geprobeerd om met de garens zo dicht mogelijk bij de originele garens te komen. Dat vind ik zelf aardig goed gelukt. Aan het eindresultaat zie je wel wat verschil, maar de balans is nog steeds mooi gebleven.

Ik heb alle garens van 4 dekens in huis gehad, om vervolgens weer te gaan verzenden. Hierboven een foto met een deel van die garens.

Aankomende maanden zullen we met de ambassadeurs van breiclub regelmatig bloggen over de mystery blankets. Hier vind je de blogs:
de blog van Wietske (Liefgehaakt)
de blog van Sietske (Siets aan de haak)
de blog van Sharina (De Haakhelden)
de blog van Renske (Renske Creatief)
- de blog van Akkelien (de Briemeisjes)

De volgende dekens gaan wij laten zien:

Groetjes Renske

1 opmerking:

De Breimeisjes zei

Leuk hé, eindelijk kunnen we los!
Groetjes,
Akkelien