maandag 5 maart 2018

Charming Shrug, het begin, Boordsteek haken



Mijn inspiratie haal ik overal vandaan. Zo ook afgelopen zaterdag.
Ik ben een dagje naar familie geweest aan de andere kant van het land. Een end reiden in de auto, dus ook veel tijd om mn gedachten zijn gang te laten gaan.
Samen met mijn zus en nichtje ben ik in een handwerkwinkel geweest waar ik super leuke inspiratie op gedaan heb. Daar hing een erg mooi vest, wat me geïnspireerd heeft in mijn volgende project. (eigenlijk was ik van plan eerst eens wat projecten af te maken die al lang lagen, maar die kunnen nog wel even wachten.....)
Op de terugweg naar huis (bijna 2 uur reiden) begon het idee zich steeds meer te vormen.
Thuis ben ik mijn voorraad Charming van Yarn and colors ingedoken op zoek naar mooie kleuren. Uiteindelijk ben ik dit deze 16 kleuren gekomen.

Ik ben aan de slag gegaan met de boordsteek. Van elke steek ga ik ook een filmpje maken op youtube, zodat jullie mee kunnen haken als je dat wilt. Een heerlijke steek om te haken. Als je eenmaal door hebt hoe de relïef steken werken, dan gaat het super.



Groetjes Renske

Garen: Yarn and colors Charming
Haaknaald: 4, ergonomische haaknaald van Opry
Patroon: Eigen ontwerp

Geen opmerkingen: