woensdag 28 maart 2018

Kokon lace sjaal van Vicarno deel 1


Ik heb weer de eer een patroon te mogen testen van Annelies Baes van Vicarno.
Het patroon komt in mei officieel uit tijdens de breidagen in Rijswijk. Ik mag jullie de doek al wel laten zien!




Ik gebruikte er 1 bol scheepjes Whirl garen voor. Zelf vind ik die het lekkerste haken als hij op de garen draaischijf staat. Dat vond onze pup Boyke wel erg intteressant!


Dit is het stuk tot de eerste echte kleurwisseling. Het donker roze ging hier uit de bol en de volgende kleur kwam te voorschijn. Bij dit garen ben ik altijd erg blij met het "knoopje" omdat er dan weer een nieuwe kleur start. Het blijft altijd spannend hoe het project eruit komt te zien als hij af is.

Groetjes Renske
Garen: Scheepjes Whirl
Haaknaald: 4, ergonomische haaknaald van Opry
Patroon: Annelies Baes, Vicarno
Garendraaischijf
Tijd aan gewerkt: 5 uur 34 minuten

Geen opmerkingen: