donderdag 1 maart 2018

Mystery blanket 2017 haken: Het in elkaar zetten



Ik had de eer om deze mooie deken te mogen testen. Hij is daarom bij mij al een poos af.
Ik heb hem in elkaar gezet (en het grootste deel gehaakt) op vakantie in Frankrijk vorig jaar.
Ik heb hem eerst in elkaar gezet met steekmarkeerders, dat vind ik zelf erg prettig werken.
https://www.renskecreatief.nl/webshop/benodigdheden/steekmarkeerders/ 
Toen ben ik alle banen eerst horizontaal in elkaar gaan zetten en daarna verticaal. Zo groeide de deken heel snel. Door het werken met steekmarkeerders wist ik zeker dat ik het goede lapje steeds zou pakken en dat ze ook goed-om kwamen te zitten (van mn fouten heb ik geleerd :) )

Nu is alleen de rand nog aan de beurt. Die laat ik jullie binnenkort zien!

Groetjes Renske
Aankomende maanden zullen we met de ambassadeurs van breiclub regelmatig bloggen over de mystery blankets. Hier vind je de blogs:
de blog van Wietske (Liefgehaakt)
de blog van Sietske (Siets aan de haak)
de blog van Sharina (De Haakhelden)
de blog van Renske (Renske Creatief)
de blog van Akkelien (de Breimeisjes)

Geen opmerkingen: