woensdag 16 mei 2018

4 bizzy bee potjes gehaakt voor het afscheid van school



Voor het afscheid van school wilde Thijs graag dat ik 4 potjes voor hem ging haken, voor de juffen en de stagiar meester.
Ik ben heerlijk aan de slag gegaan, met deze super leuke potjes als resultaat.

Ze komen uit het boekje Bizzy bee haken:
Potjes
https://www.renskecreatief.nl/webshop/boeken--patronen/handwerk-boeken/detail/2065/bizzy-bee-potjes-haken---klaske-van-der-bij.html

Ik heb ze in elkaar gezet met een lijmpistool, de dremel 930.
Ik heb een filmpje gemaakt over hoe ik dat gedaan heb:


Gemiddeld heb ik over 1 potje 3,5 uur gedaan. de ene was iets bewerkelijker dan de andere.
De potjes heb ik bij de Hema gekocht.

Groetjes Renske

2 opmerkingen:

Dinah zei

Oh dat is natuurlijk ook een idee om het vast te lijmen. Leuk fimpje Renske.
De potjes zijn echt heel cute geworden.

Lieve groet, dinah

Fia zei

Hallo Renske...Leuk dat ik je hier weer tegen kom....wat een handige tips met de lijmpistool..ga het zeker uit proberen..

groetjes Fia