dinsdag 5 juni 2018

Omslagdoek breien op de breiring serenity, breiloom, update 3


De omslagdoek/sjaal is heerlijk aan het groeien. Ik ben nu met een heel stuk paars bezig.  De toeren duren nu wel een stuk langer. Ik ben wel enorm benieuwd naar het eindresultaat van hoe de doek gaat worden. Nog een aantal toeren te gaan...... Ik ga alle pinnen op breien.

Tijdens het breien krijg ik regelmatig gezelschap van boyke die even aandacht wilt hebben :)

Groetjes Renske
Ik werk volgens de volgende methode:


Groetjes Renske
Diverse loom artikelen vind je hier: https://www.renskecreatief.nl/webshop/benodigdheden/breiloom/

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

wat bijzonder dit ding... ik dacht toen ik de foto zag; wat is dat nou toch...een of ander beest? haha. Maar het is vast iets nieuws
Het wordt vast mooi wat je maakt, maar ik kan er nou 'nog geen draadje aan vastknopen
Fijne dag verder.

Liefgehaakt zei

Wat leuk om te zien, en knap hoor met één hand! Ik doe het je niet na.