vrijdag 24 augustus 2018

Nieuwsbrief 133

Er is momenteel enorm veel vraag naar blocking / opspan artikelen. Daarom is de aanbieding van aankomende week nog een keer:

Korting op de categorie blocking / blokken.

Oa op:
Import52510310878
Knitprot pinsblocking 50stuks


Knitpro lace blocking wires

alle artikelen vind je hier:
https://www.renskecreatief.nl/webshop/benodigdheden/blokken--blocking/
 
De Scheepjes Ubuntu CAL pakketten zijn binnen gekomen! Er zijn er nog maar een paar te bestellen:




Op mijn blog heb ik een artikel geschreven over diverse CAL's:
 

Wat is een haak CAL?

Ik krijg nog wel eens de vraag, Wat is een CAL? Ik wil je daar graag wat meer over vertellen.

CAL staat voor Crochet ALong, Haak samen. Als je meedoet aan een CAL krijg je iedere week / twee weken of iedere maand een deel van het patroon. Na een x aantal weken heb je alle patroon delen en heb je een mooi project gemaakt.  LEES VERDER


 
Het large pakket
Het medium pakket
Het Small pakket
Op 1 oktober start de Mystery Blanket van Breiclub.nl



Vandaag kwam het blog uit met de info over de gebruikte materialen bij de Mystery Blanket 2018, de breideken.

Ik heb alle materialen overzichtelijk in een map geplaatst in de winkel:

https://www.renskecreatief.nl/webshop/breiclub-mystery/

Je hebt oa nodig:

KnitPro Kabels voor verwisselbare punten paars
steekmarkeerders

KnitPro kabel naalden / cable needles

Zing 40
 
De lapjesdeken steken CAL is van start gegaan! Woensdag 15-8 kwam het eerste filmpje online!

Ik heb er super veel zin in, en ben erg benieuwd wie er mee gaan doen.

Wanneer je je abonneert op mijn youtube kanaal weet je zeker dat je geen een filmpje gaat missen!

Ik ga proberen iedere maandag, woensdag en vrijdag een filmpje te gaan plaatsen.

Geen opmerkingen: