zondag 7 oktober 2018

Mystery blanket 2018, maand 1, week 1



Afgelopen maandag is eindelijk het patroon van de mystery blanket 2018 online gekomen.
Dit keer meteen een grote uitdaging: Tunisch haken. Ik kende de basissteek en het rechte tunisch haken, maar verder kwam ik nog niet. Ik heb dit eerste deel meteen een hoop geleerd!
Sommige steken vond ik best lastig en heb ik meerdere keren moeten uithalen. Maar uiteindelijk ben ik enorm tevreden met het 1e deel van het 1e blok.
Het blok bestaat uit 4 randen, dus ik ga proberen elke week 1 rand te haken, zodat het mooi verdeeld is over de maand. Zo kan ik tussendoor mooi aan andere projecten werken.

Het eerste block heb ik tussendoor geblockt, opgespannen, om het 2e deel er mooier op te kunnen gaan haken. Hoe ik dat deed, leg ik uit in het filmpje.

Groetjes Renske

https://www.renskecreatief.nl/webshop/benodigdheden/breiclub-mystery/

1 opmerking:

De Breimeisjes zei

Een mooi begin!
Groetjes,
Akkelien
debreimeisjes.blogspot.nl