woensdag 13 maart 2019

Isa sweaterjurk genaait.



Momenteel heb ik het naaien weer helemaal te pakken.
Van de week mooie stoffen besteld bij de stoffenkraam en het patroon Isa van Bel'etoile.
Ik ben aan de slag gegaan met de jurk variant en ben er helemaal happy mee!

Het patroon was erg duidelijk en de uitleg super. Ben erg blij met hoe de punten netjes scherp zijn geworden en de blokken in de mouwen mooi doorlopen.

voor de boorden heb ik de gewone stoffen van de trui gebruikt, dat vond ik zelf mooier.



Ik gebruikte voor deze jurk zowel mijn naaimachine, als mijn overlockmachine en mijn nieuwe aanwinst de coverlock.
Wat was dit heerlijk om te maken! Er zullen zeker meer Isa's gaan komen in verschillende varianten.

Ik gebruikte een heerlijke wat dikkere tricot, die tussen tricot en joggingstof in zit. Een leuk patroontje in 1 van de stofjes maakt er een vrolijke trui van.

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: