dinsdag 26 maart 2019

Sew A Long Mirri jurk via de facebook groep naaien met PDF patronen, het vervolg

Ik ben heerlijk aan de slag gegaan met dit super leuke patroon.

Zondag maakte ik stap 1&2.

Het was even flink puzzelen voor ik door had hoe de plooien gevouwen moesten worden. Maar na lang puzzelen lukte het!


Het naaien ging makkelijk op de lockmachine. Daarna met de coverlock door gestikt. Wat werkt dat fijn, en wat wordt het dan mooi! Ben enorm blij met mn coverlock....

Maandag maakte ik stap 3 tm 5


Die vielen enorm mee. Het in elkaar zetten van het achterpand.

Vanmorgen maakte ik stap 6 tm 8. Ook die waren erg goed te doen!
het maken van de hals lijn. Ook nu gebruikte ik weer het grootste deel de lockmachine en coverlock. De naaimachine heb ik tot nu toe in deze jurk maar voor 1 naad gebruikt.....




Morgen aan de slag met de afwerking van de mouwen en ed onderzoom.

Het patroon vind je hier: https://wardrobebyme.com/collections/dress-pdf-sewing-pattern/products/mirri-wrap-dress?rfsn=2480593.75865e
Groetjes Renske




Geen opmerkingen: