vrijdag 11 oktober 2019

Nieuwe pakketten van Scheepjes Rozeta CAL


Scheepjes kwam vanmiddag met nieuws! Ze hebben nog 3 nieuwe kleurpakketten bedacht voor de Rozeta CAL die nu al zon groot succes is!

De nieuwe kleuren zijn nu al te bestellen: https://www.renskecreatief.nl/Garen

Hierbij de info van scheepjes:
 
Voor de Rozeta CAL zijn meer keuzes in kleur en garen dan bij voorgaande CALs. We dachten dat we genoeg kits en keuzes hadden om in te spelen op de vraag van de consument. De populariteit van deze CAL heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen. Het is haast ondoenlijk om het succes van een CAL te voorspellen en we zijn blij verrast en trots dat de Rozeta CAL zo'n geliefd ontwerp is.


Job de Bondt, directeur Scheepjes
Vandaag bieden we u de volgende laatste, gelimiteerde voorraad van de Officiële Rozeta CAL kits aan:
The Rozeta CAL Colour Crafter Kit

Inhoud:
  • 15 bollen of Scheepjes Colour Crafter
  • 1 Official Rozeta Leatherlook Label
  • 1 houten ornament
  • 1 streng DMC borduurgaren
  • 1 borduurnaald 
  • 1 brief van de ontwerpster
 
"Ik vind alle door Tatsiana gekozen kleuren prachtig, maar bij het samenstellen van een eigen selectie kies ik voor mijn lievelingskleur geel. High Noon verbeeldt de gele gloed van de middagzon die door de rozetvormige ramen naar binnen schijnt. Ik krijg hier een blij en gelukzalig gevoel van.

Op zoek naar een tegenhanger dacht ik terug aan mijn meest recente tripje naar Engeland. In gedachten waande ik mij terug in de tijd met uitzicht op de in mist gehulde heidevelden. The Witching Hour laat Rozeta in een magisch en mysterisch licht zien."

Simy Somer - Creative Director of Scheepjes
 
 
 
De pakketten zijn nu in voororder te bestellen!

https://www.renskecreatief.nl/Garen

Geen opmerkingen: