vrijdag 22 november 2019

Nieuwsbrief 192, een herfstachtige aanbieding 👢


Nog 1 week en het is black friday. Een weekend waarin er bij enorm veel winkels veel artikelen in de aanbieding zijn, als start voor de inkopen van de feestdagen.

Helaas verzenden we eind november een aantal dagen niet, en daarna een paar dagen iets minder snel dan je van me gewend bent. Tot 27 november 16.00 uur worden alle bestellingen nog weggewerkt. Daarna hoop ik dat ik vanaf maandag weer rustig aan bestellingen kan gaan verzenden. Helaas kan ik het niet met zekerheid zeggen, er kan iets meer vertraging in zitten dan je van ons gewend bent.

Daarom heb ik besloten om de aankomende 1,5 week met grote regelmaat extra artikelen in de Black Friday map te zetten met mooie kortingen! Dus niet 1 kortings weekend, maar ruim 2 weken!

Sla wel snel je slag, want voor de meeste artikelen in die map telt OP = OP.

Alle blackfriday artikelen vind je hier: https://www.renskecreatief.nl/Black-Friday



Kom dus regelmatig kijken, want ik ga de map regelmatig aanvullen!!!!

 
De weekaanbieding van deze week is een herfstige aanbieding.
Het sokken breien is momenteel helemaal in, daarom korting op alle sokkennaaldden, wolvrij sokkengaren en meer.. Kijk snel in de map met weekaanbiedingen voor het totale overzicht.

Oa op:
Knitpro Aqua Sock Blockers, sokken blockers
KnitPro sock blockers

KnitPro Karbonz Sokkennaalden Set - 15 cm

Sokken naaldden sets


KnitPro Symfonie Sokkennaalden

Losse sokkennaalden
SMC Regina Tutti Frutti Sokkengaren, sokkengaren zonder wol!

Regia tutti frutti wolvrij sokkengaren

en meer.

We hebben ook leuke sokken haak en breiboeken in de winkel. Bij een sokkenboek ontvang je GRATIS een zakje eucalan 
Vrolijke sokken breien, Den Dennis en Mr Knitbear
Sokken haken a la Sascha
Sokken brei je zo! - J.A. Luijken



 
Spaarpunten

Bij alle artikelen die u via de webshop koopt krijgt u een aantal spaarpunten. Deze spaarpunten kunt u in een later stadium gebruiken om een deel van het bedrag te betalen wanneer u nieuwe artikelen koopt.
Bij het afrekenen heeft u dan de mogelijkheid spaarpunten in te wisselen en de waarde hiervan wordt in mindering gebracht op het totaalbedrag.
Ieder spaarpunt is 0,05 € waard en de punten worden automatisch aan uw account gekoppeld. Alleen geregistreerde klanten krijgen spaarpunten en kunnen deze inwisselen.
Spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor contant geld.


Ik heb een nieuw patroon ontworpen:

https://www.renskecreatief.nl/Haak-Patroon-Drakensjaal-Pauwla
 
Uitgeschreven PDF patroon met diverse foto's voor het maken van drakensjaal Pauwla

Wat heb je nodig:
  • Haaknaald maat 3.0 mm of een haaknaald passend bij je garen.
  • Wolnaald
  • Scheepjes Bamboo soft in de volgende kleuren:
    • Basiskleur: 7x 255 Celestial Blue
    • 2x 252 Royal Purple
    • 1x 253 Blue Opal
    • 1x 258 Jade Lapis
    • 1x 261 Regal Orange
    • 1x 256 Grand Oak
    • 1x 250 Decadent Plum
Je koopt het PDF patroon en niet het eind product. Tip, maak een inlog aan in mijn winkel, dan kan je altijd weer bij het patroon komen.

Het mooie bamboo soft garen vind je hier: https://www.renskecreatief.nl/Scheepjes-Bamboo-soft-Vegan-Friendly-garen

Scheepjes Bamboo soft - Vegan Friendly garen
Elke week vlog ik over mijn Scheepjes CAL project. Een super mooie deken om te maken.


Ik heb een top 10 gemaakt met leuke producten voor de feestdagen
https://www.renskecreatief.nl/Feestdagen-top-10



we hebben een boeken top 10 met veel gevraagde handwerkboeken van dit moment.

https://www.renskecreatief.nl/Boeken-top-10

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: