zondag 17 november 2019

Sondevoedings hemden gemaakt met de lockmachine en coverlock



Binnenkort krijg ik een buiksonde ipv mn neussonde die ik nu heb. Van de week heb ik de sondepads al laten zien die ik gemaakt heb.
Ik heb er een hekel aan om een koude rug of buik te hebben. Toch moet de sondeslang onder mn kleding vandaan komen. Daar ben ik over na gaan denken en op internet gaan zoeken. Ik kwam wel kinder rompers tegen met een soort knoopsgat erin, maar dat vond ik niet ideaal, want dan zie je toch wat van de huid. Daarom heb ik aan beide kanten van het hemd een tunneltje gemaakt waar de slang doorheen kan. als het tunneltje naar binnen zit zie je er verder niks meer van.
Ik heb de hemden gemaakt met tricot, ze zijn iets dikker dan standaard hemden, want ik niet erg vind, want ik heb het altijd koud.
Het eerste hemd (de grijze bovenop) maakte ik met een bestaand patroon. Hij was alleen niet helemaal naar mijn zin. Ik ben toen aan de slag gegaan met een hemd wat lekker zit na te tekenen en maakte het licht grijze hemd. Die was wel helemaal naar mijn zin, waardoor ik het patroon nog 3x maakte.



Groetjes Renske


Geen opmerkingen: