maandag 5 december 2022

Vlogmas 2022 dag 5: Adventkalender van De draadzaak, het naalbos, Prym &...


Vlogmas 2022 dag 5: Adventkalender van De draadzaak, het naalbos, Prym & Pickwick, quiltcursus van het naaldbos, begin aan de adventkalender breien van de draadzaak en meer...


WAUW Ik zag ent dat ik nog maar 16 volgers nodig heb om de 10.000 volgers te hebben, wat super bijzonder! En wat gaat het snel!

Vlogmas 2022 dag 5: Adventkalender van De draadzaak, het naalbos, Prym & Pickwick, quiltcursus van het naaldbos, begin aan de adventkalender breien van de draadzaak en meer....

Ik heb de adventkalenders van Het naaldbos, de draadzaak en Prym en Pickwick.

Alle pakketten heb ik zelf gekocht en krijg ik dus niet gesponsord.

De vraag van vandaag: Heb je liever sinterklaas of de kerstman?

Geen opmerkingen: