donderdag 3 oktober 2013

Patroon confy vest testen voor Vicarno update 4, Hij is af!





Het comfy vest wat ik voor Vicarno aan het testen was is af! En wat was het weer leuk om te maken., Hij zit heerlijk warm, dus ik denk dat ik hem deze winter veel zal dragen. 
Het vest is gehaakt met haaknaald nummer 12 en 2 draden tegelijk.

De zwarte is van Rico Design sserie essentials 365 aran. Een lekker zacht garen van katoen met acryl.
Het overlopende roze garen is van Rio van Lammy. Een 100% katoenen garen.
Er zitten ongeveer 10 bollen (5 van elk) in verwerkt.

Groetjes Renske

11 opmerkingen:

Anoniem zei

gaaf vest maar bovenal de foto's helemaal mooi ♥♥♥

liefs jenneke

vicarno's mama zei

Superleuk geworden, dank voor het testen! Mijn vest draag ik ook continu!

Corina zei

Heel erg leuk geworden, leuke foto's ook met kat!

Angeline zei

Mooi hoor!Ziet er goed uit en een mooie kleur.leuke foto's overigens met die poes...so sweet...smelt...smelt


groetjes
Angeline

Unknown zei

Erg mooi geworden!! Hopelijk blijft ie zo en gaat de poes er niet in "hakketakken!!"

Lindevrouwsweb zei

Superr mooi!!! Leuk patroon!!! Staat je goed!

Dinah zei

Wow is mooi hoor dit vestje en lekker kleurtje ook weer.

Lieve groet,dinah

OksanaB zei

Love your cardi! Great color.
I wanted to invite you to the {Handmade Café} Link Party, the new and very unique linky! I hope you'll join us and link up. You will meet many exceptional international crafters/bloggers!

The party goes on till Oct. 14th.

Oksana @ Oksana Plus Hobbies
http://oksanalikesit.blogspot.com/

vikawish zei

Beautiful! Thank you for participating in the project Handmade Cafe!

Unknown zei

Mooi vest en ahhh wat lief die kat. Ik heb zelf ook een rode kater. Vooral die laatste foto waar je een zoen krijgt is geweldig!

Oombawka Design zei

Great vest! I love the rounded shape around the back :) Thank you for linking up at Link & Share Wednesday!
Rhondda