dinsdag 25 september 2018

Mystery blanket 2018: De voorbereidingen



Nog maar een paar dagen, en dan start de mystery blanket 2018 van breiclub.nl
Dit jaar haak ik weer mee. Het is de jubileumeditie en daarom zit er wat extra's bij om de deken een luxe uitstraling te geven.
De garens kan ik nog niet laten zien, omdat nog niet iedereen de doos ontvangen heeft.
Dit jaar hebben ze voor het eerst ook een wolvrije versie verzorgd, en die ga ik maken.
Er zijn best wat spullen nodig voor deze editie van de mystery blanket, en in het filmpje laat ik zien wat ik allemaal ga gebruiken.

Ik heb er ontzettend veel zin in en kan niet wachten tot op 1 oktober het eerste deel van eht patroon gaat komen.

Groetjes Renske

Alle artikelen vind je ook in mijn winkel: https://www.renskecreatief.nl/webshop/benodigdheden/breiclub-mystery/


Geen opmerkingen: