woensdag 27 maart 2019

Discoverer tee shirt voor Niels, patroon Ellie and Mac

Niels (12) wilde toch ook wel erg graag een shirt van mama hebben. Samen zijn we mn lapjeskast in gedoken en Niels koos dit leuke stofje met honden uit van Stenzo. Hij vond zwart daar mooi bij passen, want het moet wel basic en stoer blijven....

Het patroon is weer van Ellie and Mac. Ik heb maat 12 genomen, en hem iets verlengd omdat Niels vrij lang is.
Patroon:
The Discoverer Tee Unisex Pattern
https://www.ellieandmac.com/collections/boys-patterns/products/the-discoverer-tee-unisex-pattern?aff=1174





Ik naaide hem met mijn lockmachine en coverlock machine. Wat zijn dat toch fijne machines! De volgende keer pak ik voor het hals boordje wel een iets kleiner stukje stof zodat hij er net wat strakker in kan. Maar dit patroon zal ik zeker nog eens maken!

Groetjes Renske

1 opmerking:

De Breimeisjes zei

Wat een leuk stofje, met die honden!