vrijdag 29 maart 2019

Sew A Long Mirri jurk via de facebook groep naaien met PDF patronen, de jurk is af!



Het jurkje is af. Hij zit heerlijk, laat de warme dagen maar komen....

Het patroon was voor mij wel even nadenken, maar het is me erg meegevallen.

Ik ben nu met de dunne tricot wel enorm blij met mn lockmachine en coverlock machine. De naaimachine heb ik maar in 1 stukje gebruikt. De naden worden nu veel mooier, en de zoom veel dunner. daar ben ik wel erg blij mee. Voordat ik de coverlock had, werd dat toch een stuk minder mooi.....

De uitdaging vond ik super leuk! Zelf zou ik niet zo snel voor dit patroon gekozen hebben maar door de SEW heb ik dat toch gedaan en ben blij verrast. Ben benieuwd wat de volgende SEW gaat worden op de groep....

Het patroon vind je hier: https://wardrobebyme.com/collections/dress-pdf-sewing-pattern/products/mirri-wrap-dress?rfsn=2480593.75865e

Groetjes Renske

1 opmerking:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat is ie leuk geworden!
En leuk dit soort uitdagingen, waardoor je weer nieuwe patronen leert kennen.