vrijdag 29 maart 2019

Reagan Taglan trui voor Thijs met stenzo hondjes stof



Thijs wilde heel graag een trui met een grote zak op zijn buik waar hij beide handen in kon doen.
Samen zijn we mijn stoffenkast ingedoken en heeft Thijs mooie stoffen uit gekozen. Een combinatie die ik zelf niet zo snel zou doen, maar ik vind hem echt super leuk geworden. 
De zak moest met de hondjesstof van stenzo.
De oranje stof is een joggingstof, heerlijk zacht van binnen. de blauwe stof is een french terry stof.

Ik koos een patroon van Bella Sunshine designs, de Reagan Raglan. We gebruikte de ronde hals.

De onderzoom deed ik oa met de coverlock machine. Wat ben ik trots op dit soort naden! 
De hele trui heb ik emt de coverlock en de overlock in elkaar gezet. De coverlock heb ik mee zitten spelen, voor het doorstikken van de mouwen heb ik de topstitch gebruikt. Verder gespeeld met de breedte van de naalden. Erg leuk om zo spelenderwijs ermee aan de slag te zijn en een hoop te leren.

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: