zaterdag 2 april 2016

Omslagdoek voor mijn oma gemaakt.




Donderdag is mijn oma jarig. En voor haar verjaardag heb ik afgelopen week deze omslagdoek gemaakt. Ik kon een keer geen tussenstand laten zien. Want oma volgt mijn blog ook 😀

Ik heb hem gemaakt van stonewashed zo garen van scheepjes. Het patroon ben ik aan het uitwerken en komt binnenkort in mijn shop. 

Oma is erg blij met de omslagdoek. Zeker in het voorjaar zal ze hem regelmatig gebruiken. Als een jas te warm is. Maar zonder nog te fris. 

Groeten renske. 

5 opmerkingen:

Liz zei

Wat mooi!

Unknown zei

Trouwe lezers zijn hartstikke leuk (zoals je oma) maar soms ook lastig want een "tussenstandje" geven is dan onmogelijk. Gelukkig kunnen we je eindstand alsnog bewonderen. O ja, nog proficiat met de verjaardag van je oma!!

Elizabeth zei

Wat een fijne omslagdoek en die kleuren vind ik leuk. Ze zal er best blij mee zijn.
Bijzonder om haar nog te hebben, lijkt mij.

Elizabeth zei

Wat een fijne omslagdoek en die kleuren vind ik leuk. Ze zal er best blij mee zijn.
Bijzonder om haar nog te hebben, lijkt mij.

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat zal oma blij zijn met haar cadeau!