zaterdag 13 april 2019

Shirt voor Niels, Bella Sunshine design



Voor Niels maakte ik dit shirt.
Patroon is van Bella Sunshine design, de Reagan Raglan met korte mouw
https://bellasunshinedesigns.com/product/reagan-raglan-kids/?affiliates=renskecreatief

Ik heb voor het eerst gewerkt met de biesgeleider op mijn coverlock. Eerst natuurlijk proeflapjes gemaakt. De eerste was niet helemaal goed afgesteld, maar daarna was ik erg tevreden.





Toen echt aan de slag gegaan. Je moet net even iets anders denken, omdat je de bies niet helemaal rond kan vastzetten. Maar met wat puzzelen en hulp van mensen op de facebookgroep is het me goed gelukt





Ik ben erg trots op het resultaat en zal er zeker nog meer van maken!

Groetjes Renske

1 opmerking:

De Breimeisjes zei

Heel goed gelukt!
En wat maak jij ongelooflijk veel dingen!