donderdag 4 maart 2021

Haakpatroon Babydeken Nella CAL PDF

Haakpatroon Babydeken Nella CAL PDF: Uitgebreid digitaal patroon voor het haken van Babydeken Nella. Het patroon bestaat uit 7 verschillende patroonranden, een tussen rand en de buitenrand. Elk deel is uitgebreid beschreven, voorzien van

Het patroon Babydeken Nella wordt nog steeds regelmatig besteld. Dit vind ik zo leuk om te zien! Ik krijg regelmatig mooie foto's toegestuurd van de dekens die gemaakt zijn met mijn patroon. Dit geeft me een fantastisch gevoel!

Uitgebreid digitaal patroon voor het haken van Babydeken Nella.
Het patroon bestaat uit 7 verschillende patroonranden, een tussen rand en de buitenrand.
Elk deel is uitgebreid beschreven, voorzien van foto's en diagrammen.

Vanaf 15 juli komt er elke week op woensdag een filmpje op youtube met de uitleg van een patroonrand.

Alle filmpjes vind je hier: https://www.youtube.com/playlist?list=PLHh2I3IjiumJT8Bl5mY--x4hd1P-C_uRx
 

Wat heb je nodig:

- 11 bollen Scheepjes softfun, ik gebruikte kleur 2618

- Haaknaald maat 4,5 mm, eventueel maat 4.0 en 5.0 (of een andere maat, passend bij

je garen)

- Wolnaald

- Steekmarkeerders

Geen opmerkingen: